Merhaba oğlumda oluşmuştu çok saçı olmamasına rağmen bu uygulama sayesinde ilk yapışımda geçti.karbonat ı çok az ılık bir suyla açıyorum ilk önce onu konaklı bölgeye iyice yediriyorum parmağımla, 15 dakika kadar onu bekletiyorum sonrasında zeytinyağını sürüp 1 saate yakında onu bekletiyorum. Bunu uyguladığımda 1 ay kadar sonra tekrardan oluşmuştu mustelanın yeni doğan şampuanını kullanıyordum sonra tekrar bu uygulamayı yapıp sebamed şampuana geçtim bir daha hiç çıkmadı. Bunları yapmanıza rağmen geçmiyorsa şampuanınızı mutlaka değiştirin yani sevgiler💓