ozdenbozdemir Arkadaşlar merhaba 11 günlük bebeğimi bilinen tüm yöntemleri denediğim halde uyandıramıyorum. Sarılık tedavisinden sonra da durum aynı devam ediyor. Benimle aynı sorunu yaşayan anneler var mı yardımlarınıza ihtiyacım var?
deryakup ozdenbozdemir bende yasadim doktoru daha emme refleksleri gelismedigi icin normal dedi uyanmiyosa sütünü sagıp kasikla verebilirsin demisti istersen dene cunku uyanmadigi ve yemek yemedigi surece kan sekeri dusebilir o da uyku yaparmis
papatyam39_ ozdenbozdemir benim bebeğimde sarılık vardı doktor kontrolüne bir kez götürdüm kan aldılar ve ben bebeğimin bileğini bükerek kan alıp o ağlayışını gördüm bir daha asla götürmedim zaten götürseydim muhtemelen yatış yapılacaktı En fazla yarım saate bir emziriyordum geceleri bir saat arayla saat gurup uyanıyordum ayak topuğu sıkıp yada kulaklarıyla oynayıp burunu sıkıp öyle yada böyle her şekilde o sütü veriyordum sarı şeyler giydirip örtü atın üstüne yüzük altın ne varsa baş ucuna takın duş aldırdığınız zaman suyuna sarı tarak yada altın atın bu arada bezini yada alt üstünü açın o şekilde de uyandı bebeğim ama en önemlisi anne sütü git gel verin inşallah geçer
alyny ozdenbozdemir birde ayaklarını sıkarken hastanede hemşireler baya sıkıyordu uyandırıyordu ben kıyıp yapamadığım için bende uyanmıyordu sizde kıyamıyor olabilirsiniz
badesmommy ozdenbozdemir bebeğimin ilk 40 günü 40 yıl aldı hayatımdan. Sarılık korkusu uyandırma çalışmaları o endişe asla unutamam. Asla uyanmıyordu aslaa. Memeyi zorla tutruruyordum 2 emiyodu uyuyordu. En son artık sağıp biberonla verdim öyle hem ne kadar içiyor biliyordum hem de damağını gıdıklıyordum ucuyla
ozdenbozdemir papatyam39_ bezini açtığımızda bir tık uyanıyor üstünü soyduğumda da ondada hasta olma korkusu var normalde böyle panik bir insan değilim doğumdan sonra panik atak oldum sanırım
alyny Ayaklarını sıkabilirsiniz çenesinin altına dokunarak da emme refleksini uyarabilirsiniz birde sütünüzü yada temiz su damlattıgınız nemli ağız beziyle yanaklarına dokunabilirsiniz denemediyseniz bunlar işe yaramıştı bizde zor da olsa uyanıyordu
ozdenbozdemir badesmommy bende sağıyorum mamada veriyorum mecbur ama ammesini istiyorum sonrasında emdi mi sizi
badesmommy ozdenbozdemir sonrasında emdi hiç korkma bir anda güncelleme geliyor ayılıyorlar hatta sonra biberon istemedi
deryakup ozdenbozdemir bir elimle kafasini tutup dizlerimin uzerinde agzini acarak verdim korkuyosaniz şiringa ile verin damla damla
yldrm12 ozdenbozdemir bir elinle ağzını biraz aç kaşıkla sütünden ver canım. Bende böyle beslemiştim birgün ⅘ saat uğraştım uyanmamıştı öok korkmuştum baygın gibi yatıyordu. Bende böyle kaşıkla besledim ve karnı doyunca uyandı
papatyam39_ ozdenbozdemir ee tamam o esnada da güzel bir bezin yumuşak birşeyin üstüne sarın hem biraz rahat eder sizde emzirirsiniz hem çıplak ayak topuklarını elemek daha etki ediyor
ozdenbozdemir haydii sizi o kadar iyi anlıyorum ki umarım kısa süreçte uyandırabilirsiniz ben hâla uyandırmaya çalışıyorum uyanır gibi oluyor meme vermeye çalışırken tekrar uyuyor
Audrey_ ozdenbozdemir bizde de kan ab0 uyuşmazlığı var bebeğim 15 günlük ilk tedaviden sonra taburcu olduğumuzda bebeği evde asla uyandıramadım ve besleyemedim hastaneye götürdük bilrubin değeri 27’ye yükselmiş hemen kan değişimi dediler üniversiteye sevk ettiler. Asla aksatmayın uyandıramıyorsanız götürün bi baksınlar değerine.
cakirgulhan Saat sabah 6 aynı sorun bende de var uyanmıyor dana ne yaptıysam …. Emmiyo da delircem artık