Merziye68 Annelerrr bebeğim 17 aylık kız bebek bıngıldağı hala çok geniş değerleri gelişimi baş çevresi gayet normal böyle bebeginin bıngıldağı geç kapananlar oldu mu yada bu konu hakkında bilgisi olan annelerim var mı
Elifdemir1907 Merziye68 doktor kontrollerinde söylediniz mi hiç doktoruna bizim hemşiremiz aşıya goturdugumde d vit eksikliğinden geç kapanır demişti yanlış hatırlamıyorsam siz doktora gittiğinizde bir sorun belki bir sorun vardır belkide yoktur nirmaldir ama biz 18 aylığız tam kapanmış gibi bişey hiç hissedilmiyor doktoruna da sormadım ne durumda diye
Fasi Merziye68 16 aylık oğlum bıngıldağı açık doktora götürdüm sağlık ocağında hep d vitamini ver eksiktir o yüzden kapanmaz diyorlardı doktora söyledim bu durumu d vitamini gayet iyi olduğunu söyledi 18. Aya kadar zamanı var kapanır kapanmazsa gelin tekrar kontrol edelim dedi
YorgunEbeviyen 1 yaştan sonra kapanıyor sanırım bizimki öyle oldu sizinki şuan normal 18 aylık olunca kapanmasa doktora sorun
Merziye68 YorgunEbeviyen doktorumuzda 3 ay sonra tekrar bakalım kan değeri gelişimi baş çevresi herşeyi normal eğer kapanmazsa bi çocuk nöroloji görsün tedbir amaçlı dedi ben birde buraya bi sorayım dedim
Merziye68 Elifdemir1907 D vit tam değerinde aksine bir tık yüksek çıktı bütün değerleri vitaminleri gelişimi baş çevresi herşeyi normal cikti doktorumuzda 3 ay sonra tekrar bakalım dedi
Merziye68 Fasi bizde aynı durumdayiz aksine d vitamini bir tık yüksek bile çıktı ama eğer hala kapanmazsa tedbir amaçlı çocuk nöroloji de bi görsün dedi fakat ben birde buraya sormak istedim 🙂
Seymaixle1 Merziye68 benim kızımın da bütün değerleri güzel daha bıngıldağı açık . İçiniz rahat etsin diye yazdım tek değilsiniz . Normali 18 ay ama 24 aya kadar tehlike arzetmiyor içiniz rahat olsun