Merhabalar canım anneler
Nasılsınız, yılın son günleri nasıl geçiyor?
Oğlum 2.5 yaşında 7 aylık olduğundan beri odası ayrı ve desteksiz uyuyor. 20 gündür geceleri 4-5 kere uyanıp yatak odasına gelip beni uyandırıyor anne gel diyor. Defalarca konuştum anneciğim sen büyüdün neden benimle uyumak ıstıyorsun, bak kardeşinde kendi yatağında yatıyor, senn şimdiye kadar hep kendin uyuyordun diye. Gündüz tamam anne ben büyüdüm diyor gece yine odaya geliyor yanına yatıp uyuyunca odama gidiyorum bakıyorum tekrar geliyor. Beraber yatmayı denedim gece boyu uyanmadı uyansa da geri uyudu. Bütün önerilere açığım. Neden böyle yapıyor? Nasıl bir yol İzlemeliyim bu arada 16 aylık kardeşi var aynı odada farklı Yataklarda yatıyorlar