minikannsi bende ayni marka yok ama dusunceme soylemek istedim ☺️ ben de ikisi bir var arkadasin dedigi gibi defaktonun lakoslu tişörtleri bizdede cekme yapti. Ki osel orgram uygulamiyorum yikamaya baslatmadan once aski kurukugu dugmesi var ona basiyorum yıkama bitince otomantik kurutmaya basliyo. Saniirm markadan dolayi cekme oluyo bilemiyorum. Ama genel olarak cok memnunum hic sirun yasamadim, almayi dusunuyosan yilbasindan once alin bence zam gelmeden degerlendirin ☺️