dbm benim oğlum alışmıştı düşün misafirliğe gidiyoduk yapısık ikiz gibiydik ilk zamanlar ağladıgında gögsüme koyuyordum kalp atısımla uyuyordu öylede alıstı ama sonra tüm ic organlarım ağrımaya basladı ağırlaştıkca😂 kücükken sorun yoktuda sonradan öyle öyle bıraktım işte şimdi beşiğinde uyuyor artık senin sıkıntın gecede öyle uyuması bnm sıpa gündüzleri öyleydi gece öyle değildik