Merhaba arkadaşlar şuan 4 aylık olan bebeğim anne memesini en başından reddetti, biberonu da 2 aydır kesinlikle almıyor. Derin uyuyorsa uykuda alıyordu şimdi bilinçlenmeye başladı uykuda da istemiyor. Çok çaresizim psikolojik olarakta fiziksel olarakta bitmiş durumdayım. Ne yapabilirim yaşayan var mı ?
(Sağıp anne sütüyle besliyorum ama tüm mamaları ve biberonları denedim)