Balbeby Kızlar Ankara Kuzey kent lojmanında oturan varmı evin içi nasıl komşuluk nasıl bilgisi olan varmı
tgccgrr Balbeby ben lojmanda değil de karşısında oturuyordum evlerin içi güzel ama pek komşuluk yok çünkü çok daire var herkes birbirini tanımaz çoğu insan da gündüz evde değil çıt çıkmaz gündüzleri