İçimi dökmek için yazıyorum, bebeğim başından beri çok iyi emmiyordu ama son dönemde tamamen uzaklaştı ki geçen ay kontrolünde sadece 168 gr almış neredeyse dört aylık olacak ama emmek onun içind benim içinde işkence haline geldi emzirme zamanı gelince bile stres oluyorum çok bunaldım aynı şeylerim tekrar etmesinden tam Bi sorun geçti hallettim diyorum başka Bi sorun patlak veriyor etrafımda dertleşecek kimse yok kimle konuşsam onu mu kafaya takıyorsun buna mı üzüldün ya da diğer taraftan hastaneye mi götürseniz bu kadar da normal değil kimse destek olmaya çalışmıyor artık emzirmekten korkar oldum oysa ki en sevdiğim şey bebeğimi emzirmekti bir sonraki kontrolden de çok korkuyorum yine kilo alamadı bunun farkındayım çok üzgünüm