petitonunannesii kızım 3,5 yaşında normal uzun cümle kuruyor konuşuyor. 3 yaşında daha az konuşuyordu ben kreşe verelim dedim tam konuşamıyor kendini ifade edemiyor zorlanır dedi . Bir baktım bir kaç ay sonra uzun cümleler kurup konuşuyor . Anne acıktım yemek yiyelim mi diyordu . Zamana bırakın bir anda oluyor hersey . Yuruyemiyordu 1,5 yaşında bir anda kalktı yürüdü şok olmuştuk