Merhabalar 5 ay önce balear kraft bebek arabası aldım aslında cybex istiyordum fakat pahalı diye bunu aldım. Çok memnunum süspansiyonları, tam yatış modu 3 kademeli. Alt çanta koyacak yerigayet büyük ve yeterli. Yağmurluk ve rüzgarlığı da var. Ayriyetten ben çanta poşet tutucu aldım arabaya. Çok da memnundum ama abim yurtdışından gelirken cybex almış artık ona geçeceğim ihtiyacı olan varsa satıyorum. Yepyeni resmen 5 ay önce aldık kızım yürümeye başladı zaten sadece uykularında yatırdım hiç kullanılmadı gibi bir şey. Normalde fiyatı 13.000 ben 10.000 e vereceğim sıfıra muadil. Pazarlık payı mevcuttur🥰