nursenby Hanımlar aranızda ya da cevrenizde bu hastalığı yaşayan var mı belirtiler neler ne gibi tedavisi var zorluğu nedir lütfen yazarmısınız?
Cerenncee nursenby eklemlerde ağrı şişme kızarma. İlaçla oluyor tedavisi bazen atak dönemleri oluyor ama genelde ilaçla kontrol altına alınıyor
Biprensannesig nursenby ben hastanede sıra beklerken bir teyzeyle muhabbet esnasında bu rahatsızlıgından bahsetti onun el bilegindeydi ilhitabını aldırıyormuş ignyle çekiyolarmış zor bi rahatsızlık agrı şişlik vs bahsetti geçmiş olsun 🌸
nursenby Cerenncee evet şişlik ağrı kızarıklık suanda mevcut hemen hemen her hafta oluyor ben alerjik bir durum diye düşündüm ama iltihaplı romatizma olabilir dedi Bi kaç kişi aldım randevu da Bi danışmak istedim teşekkür ederim
nursenby Biprensannesig ahh sanırım bende de var umarım değildir ama cok zor diyorlar Allah her hastaya şifa versin
Demett_k nursenby meraba. Benim de annemde var bu hastalık. Siz ne durumdasınız. Annemin arada çok ağrıları oluyo. Sanırım bi tedavisi yok. Ama çok zor bi hastalık