Arkadaşlar bebeğim yaklaşık 5.5 aylık, şu ana kadar 3 kere antibiyotik kullandık. Bronşit ten dolayı hastaneden bugün çıktık, okula giden çocuklanma ve eşime maske taktıracağım, misafirlerede taktıracağım, başka ne yapabilirim, bu arada ek gıdaya başlamak istiyorum, takviye ne yapabilirim acaba?