Merhabalar dün sabah oğlum (3yaşında) ayağım ağrıyor diye güne başladı sonra baya tökezleye tökezleye gezindi bisiklette ayağı boşa çıkıyo, merdiven çıkamadı zıplarken ayağım ayağım diye ağladı ama bunları yapması için bi sebep de yok kaç gündür bi kaza düşme çarpma yaşamadık durup dururken oldu. Yine de belki fark etmemişimdir o da söylememiştir diyerek hastaneye götürdüm film çekildi elle muayene vs. Bişey çıkmadı ama hala devam ediyor devam ederse tomografi çekilir dedi ama hiç istemiyorum bunu başına gelen var mı acaba?