htice2909
Bebekler inanılmaz gerçekten asla unutmuyorlar hele olmusuzu asla ,genelde şimdiki çocuklar ne yazık ki biraz hareketli ve huysuz bilmiş oluyor ben de evde tekim kızımla çok zor bir çocuk dışarda başına buyruk evde de ne kadar yaramazlık varsa yapar hem çok akıllı hem çok inat bağırıp çağırma dönemi 16-22 ay arası idi bizimde gören dışardan çocuğu boğazlıyorum sanır