happymom97 Arkadaşlar merhaba oğlum4 aylık oldu bugün rotanın zamanını kaçırmışım sorum şu şimdi alıp yaptırsam daha önce böyle bir şey yaşamış olan var mı
Tostosun_Annesi14 happymom97 3 ve 5. aylarda yapılır rotavirüsü malesef yapmazlar ilk dozu yapılmadığı için ikinci dozunu yaptırsanızda değişen birşey olmaz