Bebeğim 10.5 aylık. Birkac gun once Yumurta beyazını denedim sadece yanaklarinda ve agız kenarinda birkac kizariklik oldu onun disinda bir sey olmadi. Birkac gun ara verdim vermicem ama şimdi boyle giderse surekli kızamık aşısını nasıl olucak acaba ? Yada bu şekilde olmasi aşı olmasina engel mi acaba ?