Bebeğim bugün bir yaşına girdi altı aydan itibaren heyecanlanınca ellerini çırpıyor ayaklarını kasıyor bana normal gelmişti ama yengem bir baktır dedi oydu buydu aklımı karıştırdı zaten nette sürekli önüme hastalık çıkıyor insan çocuğunda hastalık arar duruma geldik nete baktım epilepsi olabilir diyor ama ellerini ve ayaklarını heyecanlarında kasıyor sallıyor yani istem dışı değil kendi yapıyor ama aşırı bir heyecan görseniz yüzü falan gülümser oluyor bunu sorayım istedim birde iki üç gündür diş çıkarıyor gözlerini üste doğru çeviriyor kısa süreli o endişelendirdi beni en çok kulağı akıyor doktora randevu aldık yarın ama duramadım burdan sorayım dedim acaba kulağı veya başı ağrıyor da gözünü yukarı mı çeviriyor annelik çok farklıymış inş minik kuzumun bişeyi yoktur ama takip etmek adına bakıyorum geçende eşim kızdı hastalık arar gibi hemşireye şunu yapamıyor bunu yapamıyor diyorsun diyor ki haklı nasıl çıkıcam bu durumdan