Vallahi ben montessori aldim benim kızım çok deli yatıyor beşikten bile kendini atıyordu kesinlikle uyuyamiyordu bir süre yer yatağında yatırdım döne döne yatırdım ondan sonra da hem alçak olduğu için hemde korumalıklarından dolayı montessori ye geçtim hala da o kenar korumalıklarından filan dışarıya taşıyor dönmekten minnak