Ben de bunu çok merak ediyorum ya. Otizm destekliyor, çocuklarda konuşma geriliği vs olur diyorlar. Benim bebeğim 4 aylık, Tv’de sadece haber kanalı ya da maç açık ve onlarla konuşuyor 😂 (kayınvalidemlerle yaşadığımız için TV kapanmıyor maalesef hiç.) TV’ye evet bakıyor ama konuşuyor gülüyor benim bebeğim. Bakmasın diye oda değiştiriyorum, eşim de tepki veriyor senin çocuğun kitlenip kalmıyor ki diye. Endişelensem mi akışına mı bıraksam bilemedim