inciannes benim oğlan 2195 gr doğdu. 3. ayında 4250ydi, doktor sadece sınırda ama ek gıdaya geçişte toparlar dedi. 41 cm doğmuştu, 60 cm’e kadar uzayınca normal karşıladı. Kafa çevresi ve boyu yaşıtlarına yetişmiş, keyfi de yerinde gözüküyor dert etme kilosunu dedi direkt. Size niye böyle dediler ki?