Hotpoınt kullanıyorum 3 senedir evliyim çok da memnunum beyaz eşyalarımdan hele bulaşık makinem CanıM makinem 😀anneme de dedim bozulmuştu onun bosch du profılo alcam seninki pahalı dedi en fazla 300-400 tl falan fark ediyordu zaten 200 tl taksitle ödicen 2 taksit fazla öde dedim anlamadı 5 aydır kullanıyor ama 2 sefer servise gitti geldi ama şunu söyleyebilirim ben beyaz eşya sektöründe olduğum için ne olursa olsun biraz da şanş işi