merve034 merhaba, açıkçası koşturmaktan o tür şeylere zaman kalmadı ama şunu söyleyebilirim korse kullanma doktorum korsenin hem çatlak hem sarkıklık yapacağını korse yerine bol bol yürüyüş yapmayı tavsiye etti. ben doğum yapalı 48 gün oldu göbeğimin çoğu gitti çok az kaldı ki yeterince yürüyüş yapamamama rağmen ve ne çatlak ne başka bir şey