10 aylık bebegim var iznim bitti işe başlamam gerekiyor fakat hic istemiyorum ancak daha rahat bi hayat icin calısmamda gerekiyor evde online veya part time sizce ne is yapabilirim 10 yıldır aynı firmada calısıyorum yoksa istifa mı etmeliyim kafam cok karısık