cLearQueen Bu parayı nasil aliyoruz ya ben aradım aile bakanligi hattini bana dediler ki size bi para verilmiyor esimin maasina ekleniyomus o da cok az bi mebla
diloslarrr cLearQueen çalışıyor musunuz? Çalışmıyorsanız dediğiniz gibi eşin maaşına eklenen düşük bir ücret. Çalışanların da doğum parası denen şey rapor parası aslında sgk ödüyor
cann65 tosbikim2020 ben de henüz almadım bildiğim kadarıyla çocuk 5 yaşına girene kadar alabilirsiniz. PTT ye kimliğinle gidip alabilirsiniz