7 aylık bebeğim emziriyordum süt ürünü alerjisi sebebiyle diyet mamaya başladık ama Biberon almıyor wee baby alıştırma bardağı, şırınga ve mama kaşığı denedim yarısı ağzından akıp gidiyor doktor 30 la başla birkaç gün içinde sabah 90 akşam 90 ver dedi bu şekilde çok zor 😞 var mı tavsiyesi olan