Arkadaşlar kızım 17 aylık hemen hemen bir aydır yürümeye başladı ama sol ayagı içe basarak yürüyor sag ayagında sıkıntı yok zamanla düzelir mi bu yüzden çok hızlı yürüyor koşuyor gibi sürekli dengesiz kalıyor doktora götürmem gerekli mi aynı sorunu yaşayan varmı