Uykusuzhergeceeee Sizde de oluyor mu? Kızım bize ona karşı şöyle de böyle de. Bunu yap galan diyor bazen normal mi ya🙄😅 Mesela su istiyor “kızım susuz mu kalmış de” diyor
Bizaa Uykusuzhergeceeee büyümüş de küçülmüş 😂😂 çocuğum henüz o kadar büyümedi bilgim yok ama bizim oralarda eke derler böyle çocuklara , bilgili yetişkin gibi konuşuyor anlamında Çok tatlı olmalı diye düşünüyorum 😂😂🥰
TwinsAndBeren Uykusuzhergeceeee benim kızım da 2 yaşında, sudan falan boğulunca böyle yap deyip sırtına vurmamı istiyor 😂😂😂
ondabundasundadir Uykusuzhergeceeee benim oğlum da böyle ama bizim her şeyde tekrar var. Çok canımı sıkıyor. Anne kahve yapalım mı de anne yardıma ihtiyacım var de. İşte her şeyde her yerde. Bana nasılsın de.
SevimliHayaletCasper Uykusuzhergeceeee benimki de öyle yanımdan kalkıyor. “Benim oğlum nerde de anne” diyor. Benim oğlum nerdeeee diyorum sonra yanıma geliyor “bana bak sonrada aaa benim oğlum burdaymış yaa de” diyor 😄😄
Sedas00 Hahahah yerim onu bn maşallah benim kızımda 2 buçuk yaşında hapşırınca sağlıklı iyi yaşa de anne diyo veya öksürünce geçmiş olsun de anne diyor onun dışında benim ona söylediklerimi o bebeklerine söylüyor🥹
Uykusuzhergeceeee ondabundasundadir her zaman değil ama bazen bizimki de öyle . Kafama takılıyordu ondan buraya yazayım dedim
mobesebesir Uykusuzhergeceeee oğlum 3 yaşında geliyo sen bana annem de ben sana oğlum diyim diyo genelde annem diye severim. Bazen bana kocam de diyo ama sen benim oğlumsun diyorum. Bazen öyle şeyler diyor ki şok oluyorum geçen beni nasıl yaptınız diye sordu. Eşimde biz evlendik seni istedik doktora gittik falan diye anlatıyordu hayır öyle değil evlendiniz bebeğimiz olsun dediniz Allaha dua ettiniz omer olsun dediniz ben oldum dedi kafaları zehir valla