haticecetindas
Yenidoğan döneminden beri aynı şeyi yaşıyoruz, ilk önce pişik zannettik alt kısmında ciddi oranda vardı, pişiğin mantara çevirdiğini söylediler kullanmadığımız krem kalmadı sonrasında aynı şekilde besin alerjisi olabilir sütten geçer dediler, dermatologlar vs derken çocuk doktorumu değiştirdim ve hassas bir cildi olduğunu bu yüzden yüksek nem içeren kremler kullanmamız gerektiğini söylediler, her gün banyo rutini çok iyi geldi her defasında şampuan yapmıyorum tabi, bioderma atoderm kullanıyoruz şu an ve daha iyi gibi.. önlemini hızlı bir şekilde egzamaya çevirmeden almanızı öneririm..