Kızlar bebeğin doğduğunda 3.995 kiloydu hastane çıkışımız 3 700 şu an 23 günlük 4.500′e yaklaşmış dedi doktor acaba normal midir anlayan varsa yardımcı olursanız sevinirim 13 gün yoğun bakımda yattı bebeğim RSV den şuan merak ediyorum orda beslenebildimi acaba