linosunannesiiii şuan hamile kalman çok yüksek yeni doğum yapmışsın rahmin çok müsait gebeliğe eğer korunmuyorsan yüksek ihtimalle hamilesjn ben burda birçok post okudum, kadın doğumdan sonra adet olamiyorum diye gitmiş hastaneye 4 aylik hamile çıkmıştı korkutmak istemem ama bir test yap