kmomm merhaba , 2 haftadır burnunu yıkıyorum oğlum 18 aylık. Tam toparladı derken 2 gündür balgamı arttı hırıltısı başladı , sesleri kısıldı. Nebülazatör ile buhar verip balgam masajı yapıyorum , ama sadece öksürüyor bazen ama ne burnundan ne ağzından balgam akıtmadı , bu balgamı atması için burnundan ve ağzından çıkmasımı lazım ?