defnes32 Böyle bir ağrı yok dayanamıyorum bir daha parol içsem bebeğe bişey olur mu cumartesi akşamı bir tane içtim dün sabah bir tane içtim yine içsem bişey olur mu doktorlar hemşireler içme diyor dün ağrı kesici serum taktılar
baroayse defnes32 ben hamileyken bana hep parol yaziyorlardi, gerçi pek bı etkisi yok ama içiyordum ben
rabiamirze defnes32 parol içebilirsin denmişti bana gebeyken doktorum serumlada vermişlerdi rahatsızlandıgım zamanlarda yani neden içme dediler acaba bilemedim içiliyor çünkü
defnes32 rabiamirze dün acile gittim sordum içme dedi sağlık ocağındaki doktor içme diyor dayanamıyorum yoksa içicem