22 aylık oğlum var ve yaklaşık iki üç aydır her gece bezi taşıyor sabahları hep üstü başı ıslak oluyor. Denemediğim pek bir marka kalmadı açıkçası. Gece uyanıp bezini de degissem sabaha yine taşıyor hayret ediyorum. Elimden geldiğince belirli saatten sonra suda vermemeye çalışıyorum. Yinede bir sorayım dedim bizim için bez önerisi olan? ( Sleepy,baby turco,bebem natural,pure baby,goon, molfix) Denendi…🥴🙏🏻