gez71 Oğlum 6 aylık. Gece 3 ten fazla uyanıyor. Ama artık kesintisiz 4 5 saat uyuyabileceği söyleniyor. Emip geri de uyusa uyanıyor. Bu süreci nasıl geçirdiniz ya da geçiriyorsunuz ?