RabiyaG oguzhan2203 hastaneye gittiniz mi korkmayın bir hafta içinde geçiyor duş aldırın doktor şurup yazıyor krem yazıyor
Grey oguzhan2203 geçmiş olsun benim de oğlum geçirdi döküntü elinde ve ayakiçin de oldu sizden ricam ellemeyin kendiliğinden geçicektir 1 hafta olmadan geçti umarm hızla iyileşir
Mutlululuk oguzhan2203 Benımde 5 yaşındaki oğlum oldu, ağır atlatıyor ağzı çok kötü, 9 aylık bebeğim var çok korkuyorum geçmiş olsun
mysozclk oguzhan2203 Çinko ne verdıler benım kızım da 11 bucuk aylık bugun basladı alerset yazdı doktor karadut özü verdım bende 1 cag kasıgı agız yarası olmasın diye
yadeanne Ağır atlatanlar 2 hafta normal olanlar 4-5 günde atlatiyomus kendiliğinden arkadaşım kızını götürmüştü doktora doktor söylemiş. Korkulacak bişey yok izleyin demiş
mysozclk oguzhan2203 benımde de zincoplex var 1 ay once doktor vermıstı ama kullanmadım versem mi ki 🥹 ne için verdı size