ahsenhuma0910 Yatak odam soğuk olduğu için oturma odamda yatıyorum buranın da nemi %60ı buluyor bu sefer ev rutubet yapıyor onu da geçtim bebeğim rahatsız olıyor ve burnu doluyor. Evin rutubetini düşürmek için doğal yöntem ne öneresiniz?
fatmaa37demir ahsenhuma0910 tek çare evi gün içinde bol bol havalandırmak hava buz gibi olsa dahi açarım camlari zaten 10 dk cereyan yapması yeterli nem gidiyor
Kuzularinanasi ahsenhuma0910 nemi ceken dolaba veya eve konulan seyler var.bi bakin derim adini bilmiyrm ama nette vardir mutlaka.
ahsenhuma0910 fatmaa37demir fatmaa37demir evet onu yapıyorum hatta gece emzirmeye kalkınca bile açıyorum yami dediğiniz gibi tek çare bu sanırım