Merhaba kızlar size birsey danışmak istiyorum kızm 4.sinifa gidiyor 10 yaşında koltuk alti ve genital bölgesinde Bayadır tüylenme oldu göğüsleri de büyüdü ve ter kokusu da oluyo çok fazla çok korkuyorum regl olacak diye sizce erken değil mi ya moralim çok bozuk küçük daha yaa doktora götürmem gerekirmi nasil bir yol izlemeliyim?