Kızlar oğlum iki yasinda alışkanlık haline getirdi artık her gece 4,5,6 arası uyanıp ağlıyor huzursuzluk ediyor sonra sallıyorum meme felan veriyorum bir şekilde uyuyor yine ne zaman deliksiz uyuyacağım ben artık cidden yoruldum bağırıyorum sinirleniyorum hal böyle oluncada sabrım kalmıyor ne yapmalıyım sizce bir öneriniz varmı acikiyor mu acaba süte mi başlasam biberonla geceleri vermekte istemiyorum iyi değil diye duydum