elisa2203 bebeğim 15 ayını doldurmak üzere en başından beri hep onunla yatıyorum, eşim en başlarda bizle yatıyodu ama bebiş geceleri sık uyanmaya başladıktan sonra elendi 😅 aslında ben 3ğmüz uyuyaşım istiyorum ama şuan pek olanaklı değil. Ananem kocamla uyumadığımı duyduğunda çok kızdı koca yalnız yatırılmaz dedi hemen kocanla uyumaya başlıyosun dedi 😅😅 sanırım beni aldatmasından korktu