O burunu yıkama olayından ben de korkuyorum o yüzden doktorumuzun dediği gibi yapıyorum 1 burun deliğine 1 ml diğerine de 1 ml sıkıyorum yavaşça şırınga yardımıyla 5 dk falan bekleyip burun aspiratörü ile yavaşça çekiyoruz baya işe yarıyordu bir de nebulizatör ile hava verirdim bazen