Muhammet İki goysumun arası göğüs kafesim sıkışmış durumda nefes aldıkça ve harekeet ettikçe batiyor ve ağrıyor herangi bı semptom yok bu ne dir bilen varmı yada yaşayan
aysegul_my Muhammet bazen kendimizi istemeden kasarız hani bi sıkışma gibi olur nefes aldıkça falan batar öyle bişi mi ki kalp krizi öyle olmaz sol kolun uyuşur yani nefesin daha sık kesilir bilemiorum herkeste farkli bulguda olabilir ama sen bi sakin olmaya çalış sonra balkona veya cama çık derin nefes al içinden ayetel kürsi oku bi kaç kez iyi gelebilir belki yada ciğerlerini mi üşüttün acaba hani hastalik döneminde falansan oda ağri yapabilir acıma yapabilir
hsrt07 Muhammet cnm kas agrisi olabilir orta yaşlarda gelen kalp krizi anıdır direk ölüme götürür diye biliyorum kalp krizi önce kola sonra sırta vurur ve nefesini keser bu gibi durumda şiddetli olarak öksür ve soğuk suyla duş al yani tenine değecek soguklukta suya gir ve tabi en başta ambulansı ara 🙂
Muhammet aysegul_my sol kol vs ağrı yok canm böyle batma gibi hareket ettikce olan bı ağrı ama biraz biraz azaldı çok şükür evde tekim esimde yok korktum biraz canm çok saol Allah sendeen razolsun ❤️
aysegul_my Muhammet ne demek canım benim bi agri kesici veya bi kas gevsetici içebilirsin cok geçmiş olsun 🙏🥰
elifkesim Yani kalp krizi gibi vakalar en erken kontrol altına alındığında yaşama olasılığınız daha yüksek. Lütfen böyle durumlarda acil servislere başvurun buradan kimse size yardımcı olamaz. Başkasının yönlendirmesi sizi ölüme götürebilir. Geçmiş olsun
Muhammet hsrt07 anladım canm coksukur kolumda vs ağrı yok sanırım dediğin gibi kas ağrısı olabilir tesekurederim❤️