Simge54 Benim de yeğenim tuzköy vardı derdi orada hazır meyve vs şeyler var diye en sonunda kreş zamanında öğretmen anladı yalan olmasın sakarya da yaşıyorlar bolu falan mı ney teyzemden öğreneyim bi doktora götürdü orada ve testler yapıldı aslında çok zeki ve IQ testi yapıldı çok fazla yüksek çıktı doktor özel eğitim görmesi gerektiğini söyledi 1 sınıfa gitse bile diğerlerinden farklılık göstereceği ve kendini anlatmakta zorluk çekeceği için özel bir okula gitmesi gerektiğini dile getirdi. Oynadığı her şeyden sıkılır ve hala aynı ama şuan daha iyi sürekli bi etkinlik yaparlar resim çizer, boyama yapar sürekli bi enerji halinde size anlattığı şeyleri dinleyin sadece ve onu başka şeyler ile meşgul etmenizi tavsiye ederim.