Şuan pantalon tunik giyiyorum ve ferace giymeyi istiyorum bir süredir çünkü doğru tesettürde olmadığımın farkındayım. Ama kışın nasıl giyinecem bir yakınımın düğününde vs nasıl giyinecem hiç bilmiyorum. Hafif de balık etliyim daha kilolu daha yaşlı durur muyum ya kaldıramazsam ya taşıyamazsam hep bir vesvese. Çalışmak da istiyorum ya iş hayatında olur mu yapabilir miyim feraceyi severek giyenlerden yorum istiyorum ama son bir kaç haftadır da acayip huzursuzum pantalon tunik le dolaştığım zamanlar