Bugün komşudaydım bebeğimi uyuttum yatırdım ve balkona geçtik. Bi an ses duyar gibi oldum normalde hemen atlarım böyle şeylerde ama bu defa durup dinledim baktım ses yok ama içim rahat etmedi bi 20 30 saniye kadar sonra hemen içeri girip baktığımda bebeğimin katılma halinde gördüm. Şu hayatta en korktuğum şeylerden biridir bebeğin ağlayarak katılması. Ama bu çok farklıydı. Aldığımda çığlık çığlığa bağırmaya başladı. Bişeyden korkmuş ya da çok kötü canı yanıyor gibiydi. Kesinlikle sakinleşmedi aralıksız 15 dakika çığlık çığlığa ağladı yarım saat kadar da normal ağlama şeklinde devam etti. Evde kedi var başta kedi zarar mı verdi diye düşündüm ama kedi o çığlığa kendisi de sıçradı ve başka yerden çıktı. Son zamanlarda korkarak uyanmaları vardı ama bu defa gerçekten çok kötü oldu. Direk nasıl katıldı anlayamadım çocuğu kucağıma aldığımda kaskatı kesildi sonra bi anda kendini geriye verdi. O kadar korktum ki. Annem nazar olabileceğini söyledi. Ne zaman insan içine çıksak sürekli bu kadar da olmasa da illaki bişey yaşıyoruz, aşırı sevecen bi çocuk herkese şeker dağıtırxasına gülümser, ve bende çok konuşurum sorana anlatırım şöyle güzel uyuyor böyle güzel yiyor gibisinden. Tabi bir de şöyle bir durum var ben pekte inanmazdım böyle şeylere ama ne bileyim.
Böyle sıçrayarak katılarak uyanma gibi durumlar yaşayan var mı???? Bu aylarda uyku terörü yaşanır mı?