Kitap okumak benim için gereklilik gibi bir şey kitap okumadığımda içimde dert oluyor.:)
Uzun süre sporla ilgilendim fitnes yaptım taa ki hamile kalana kadar. Spor kadar insanın psikolojisine ve fizyolojisine iyi gelen çok az şey var bence.
Küçük bir balkonum var çiçek ekmeyi toprakla ilgilenmeyi çok severim.
Ve yazı yazıyorum roman hikaye tarzında.
Özelikle geceleri emzirirken bomboş olup asla bitmeyen o zamanlarda genelde kafamda hikayelerime yeni bölüm tasarlarım