Arkadaşlar kızım doğdu doğalı gece uykusuna geç dalıyor. İlk aylarda gece 5te uyurdu sonra 3 sonra gece 1 en son da akşam 11e çekmiştim uykusunu. Fakat göeen ay yataktan düşünce gece hastaneye git gel vs gece 4 buçukta uyudu. Orada bizim kayış koptu. 1 aydır 2den önce uyuyamıyorum. Şu an zar zor uyuttum ama dalması gibi. Beşiğe alsam uyanacak sanki. Diş desem dişleri de patladı. Geç yattığı için gündüz uyanamıyor da uyandırıyorum 2 saat sonra uyuyup aynı ayara çeviriyor. Gece uykusunu da seviyor aslında dalda uzun uyuyor ama uykuya saldırmak saati düzenlemek mesele.Ben bu saati nasıl geri çekebilirim. Ayı büyüdükçe uyuyacağım anlayıp uykuya da direniyor. Önerileriniz neler.