ilkasider_26 4bucuk aylık oldu doğum yapalı gerçekten zor bir doğumdu benimkisi çişimi tutmakta zorlanıyorum ilk zamanlar daha kötüydü benimle aynı durumu yaşayan var mı geçer mi zaman ilerledikçe 🙄
Deletedmom117 ilkasider_26 idrar torbası sarkmasından kaynaklı diye biliyorum bir doktora görünmelisin. Gerekirse bunun ameliyatı bile var
E_Defne ilkasider_26 ilk etapta oluyor ama sonra düzeliyo bencede doktorla göürüsn bu kadar uzamaması lazm
2Minnosannesi ilkasider_26 Aynı sorunu yaşıyorum. Ama şu an hamileyim ondan kaynakli da olabilir. Bu doğumumdan sonra bir caresine bakacam.
Cancen ilkasider_26 hamıleyken bende kacırcak gıbı oluyordum ama bormal dogum sonrası yasamadım bencede bır doktora gorunmende fayda var
Kymt ilkasider_26 normalde normal dogumda doktorunuz söyledimi bilmiyorum 1 hafta sonra gidilir bu gereklidir yani 6 ay çok geç bilginiz olsun eger bi durum varsa müdahale edip ilaç veriyorlar bilginiz olsun
mikelenjelo35 ilkasider_26 tutmamaya çalış.ben hep bebekle uğraşmaktan tutuyordum.bide ağır kaldırma fazla zamanla düzelir.tabi ağrı yada başka bı sıkıntın varsa doktora gitmen daha mantıklı
Cennetkokulum_16 ilkasider_26 bende hic olmadi canim onun egzersizleri var tut birak diye onu yapabilirsin ise yariyor
FatmaKS ilkasider_26 hamileligin son aylarinda bide dogumumdan sonra 1 ay kadar bendede devan etti benim doktorum tutarak çiş yapmami önermişti idrar torbasının toparlanması için
ilkasider_26 mikelenjelo35 aynen bebekle uğraşmaktan tutuyorum genelde agrı sızı yok çok şükür biraz daha geçmezse gidecem doktora
ilkasider_26 My_son benim baya bir zaman geçti doğum üstünden öksürürken kacırma gibi ileri değil ama yine de sıkıntılı
aramzamzam ilkasider_26 bende 4 bucuk ay önce doğum yaptım ama öyle bir şikayetim yok bi kadın doğum uzmanına görün derim