Günlerdir aklımı kurcalıyor. Adetimin düzensizliği ve sürekli gecikmesi yüzünden hamile kaldığımı anlayamadım. Şiddetli ağrıyla ağrının başladığı sabahın gecesinde acile gittim kan aldılar hamileymişim 5 haftalık. Düşük oluyormuş. Betahcg değerim 10.000 deydi. Beni yatırdılar bir kez ağrı kesici dışında hiçbişey vermediler sabah doktor gelip bakacakmış diye. Ultrason çektiler düşük yapıyorsun dediler doktorla konuştum bebeğin düşmüş dediler. Eve yolladılar. Neyse ağrılarım devam ediyo falan 3-4 gün sonra tuvaletteyken bişey oldu bende peçeteyle siliyorum falan baktım bişey kayıyo içimde. Ve vıck diye bişey düştü. Çok korktum ve bişeyle çıkardım. Avuç içim kadar bişey. Hemen hastaneye gittik. Tekrar kan aldılar 1 günde 10.600 olmuş değerim. Düşen şeyi incelediler ve kese düşmüş çok değişikti. Böyle sağlıklı bir değerle ben nasıl düşük yaptım anlayamıyorum. Kese o şekilde gelir mi kafam çok dolu