usenmedimyaptimbirvelet Burun spreyi önerir misiniz 2 yaş bebek için. Burnu çok tıkalı sanırım grip oldu 2 gün iliadin sıktım fakat süresi doldu. Geceleri hâlâ uyuyamıyor kullananlar hangisini almalıyım
esractl usenmedimyaptimbirvelet ben 1.5 yaşından beri kullanıyorum hele cold mit bebekliğinden beri kullanıyorum bişey olmadı biz çok hasta oluyoruz burun spreyini günde 3 kere sıkabilirsin yanlız birde boynuna bebek viks sürüyorum burnunu da sürekli temizlemen gerek
dilfiruz usenmedimyaptimbirvelet cold mix gerçekten rahatlatıyor ondan alabilirsiniz kokladıkça açık rahat nefes alınıyor kendimde denedim gripken Aşırı derece bir tıkanıklık ve geniz akıntısı varsa rhinfant da güzel
usenmedimyaptimbirvelet esractl burun temizliğini nasıl yapıyorsunuz bende otribebe vardı kayboldu yani hiç de kullanma gereğide duymadım bebekliğinden beri Ama şu 3-4 gündür uyuyamıyor
usenmedimyaptimbirvelet dilfiruz gündüzleri keyfi iyi ağlamıyor geniz akıntısı yoktur o derece ileri bi grip değil anında kesiyor mu peki tıkanıklığı
Cicektebenimcicekligunlerde usenmedimyaptimbirvelet Rhinfant hasta olduğunda kullanıyorum. Az önce sıktım horluyordu biraz rahatladı.
dilfiruz usenmedimyaptimbirvelet evet canım kendimde de denedim gerçekten açıyor rahat nefes alıyorsun
usenmedimyaptimbirvelet Cicektebenimcicekligunlerde anladığım kadarıyla ikisinde de memnun herkes rhinfant daha etkili herhalde